در سال 1986، برند تازه تاسیس «Frosch» جرات یافت به عنوان یک مجموعه کوچک، سبز و پیشگام سازگار با محیط زیست به ارائه محصولات سازگار با محیط زیست بپردازد. معرفی این برند با شور و شوق و درجه بالایی از علاقه در میان مردم همراه بود. در آن زمان، یک سطح بسیار بالایی از آگاهی از مسائل زیست محیطی در آلمان وجود داشت، به ویژه به دلیل اینکه شاهد چندین حادثه جدی زیست محیطی بودند.
محصولات سازگار با محیط زیست از یک سطح بالایی از پذیرش بهره مند بود. محصولات شرکت با تکیه بر مواد تشکیل دهنده ثابت سنتی با داروهای طبیعی خانگی و «Frosch» با بدست آوردن این فرمول به ارائه «احساس خوب سازگار با محیط زیست و با کیفیت از سال 1986» پرداخت. از زمان شروع آن، «Frosch» همواره مطابق شعار «محبت و مهربانی به مردم و محیط زیست از طریق فرمول چاره ساز بسیار موثر» عمل می کند. مواد مخرب و یا مواد به طور بالقوه مضر مانند فسفات و فرمالدئید با دقت از همان آغاز حذف شدند. به جای آن، راه حل های خانگی ثابت شده که هنوز هم هستند، استفاده شدند. در آن زمان، محصولات «Frosch» اولین محصولات شوینده بدون فسفات در بازار بود.
با گذشت زمان، «Frosch» به طور مداوم تخصص خود را در زمینه محیط زیست و محصولات سازگار با آن گسترش داد. مفهوم پایداری محیط زیست در طی تولید محصولات «Frosch» در کل زنجیره بعنوان ارزش افزوده در نظر گرفته شده است. با مشاهده این عملکرد، از سال 2003 شرکت تولیدی معروف قورباغه سبز پشت سرهم گواهی سازگاری با محیط زیست (EMAS III) دریافت کرد . خبر خوب این است که دریافت آرم EMAS توسط شرکت برای مدت طولانی، باعث با ارزش تر شدن آن می شود. از آنجا که برای دریافت مجدد گواهی، باید بهبود در حفاظت از محیط زیست و منابع نشان داده شود که بتواند هر سال گواهی را دریافت کند .
این تعهد زیست محیطی جبران می کند که با گذشت زمان،«Frosch» توانسته است افزایش اعتماد مصرف کننده را به دست آورد. در سال 2014، «Frosch» برای سیزدهمین سال متوالی همچنین جایزه ویژه مصرف کننده بعنوان «مورد اعتمادترین برند» آلمان در بخش «عوامل پاک کنندگی» را دریافت کرد. علاوه بر این، «Frosch» بعنوان "پایدارترین برند" آلمان در سال 2009 انتخاب شد. برند «Frosch» بعنوان یک برند منتخب در توسعه پایداری درآمده است و محصولات «Frosch» رفته رفته جایی در بین محصولات پاک کننده و مراقبت خانگی برای خودش باز کرد و توانست جزو برندهای کشور آلمان مطرح گردد.
مجموعه برند “فرُش” تمام تمرکز خود را با ایده و تفکر تولید محصولاتی بر پایه مواد اولیه کاملا طبیعی از محصولات کشاورزی اروپا قرار داده است و بنابراین بنیان و اساس تولید محصولات خود را از مواد اولیه تولید شده بومی قدیمی همچون سرکه ، لیمو و جوش شیرین گذاشته است.
مجموعه برند “فرُش” تمام تمرکز خود را با ایده و تفکر تولید محصولاتی بر پایه مواد اولیه کاملا طبیعی از محصولات کشاورزی اروپا قرار داده است و بنابراین بنیان و اساس تولید محصولات خود را از مواد اولیه تولید شده بومی قدیمی همچون سرکه ، لیمو و جوش شیرین گذاشته است.
مجموعه برند “فرُش” تمام تمرکز خود را با ایده و تفکر تولید محصولاتی بر پایه مواد اولیه کاملا طبیعی از محصولات کشاورزی اروپا قرار داده است و بنابراین بنیان و اساس تولید محصولات خود را از مواد اولیه تولید شده بومی قدیمی همچون سرکه ، لیمو و جوش شیرین گذاشته است.
کیفیت ارگانیک محصولات "فرُش" با 9 ویژگی زیر مشخص می شود :
- فرمول بسیار قوی سبز با مواد اولیه برگرفته از طبیعت با تاکید بر خواص مراقبتی و تمیز کنندگی.
- با سورفکتانت های با منشاء گیاهی تجدید پذیر ،با قابلیت تجزیه پذیری سریع و بالا.
- فرمولاسیون سازگاری با پوست انسان با گواهینامه و تاییدیه عدم آسیب پذیری بر روی پوست. استفاده از مواد نگهدارنده حتی ملایم در تولید محصولات به حداقل رسیده است و در انتخاب معطر کننده ها نهایت دقت صورت گرفته است و در برخی محصولات کلا استفاده نشده است.
- بدون فسفات، بورات، فرمالدئید، EDTA و ترکیبات آلی هالوژنه.
- کاهش تخریب محیط زیست از طریق کاهش استفاده از مواد بسته بندی و تغییر جهت به سمت سیاست استفاده از مواد بازیافت شده و قابل بازیافت در آینده.
- کاملا گیاهی ، بدون استفاده از مواد اولیه حیوانی.
- تولید پایدار و صرفه جویی در انرژی در سایت های تولیدی که مسایل مربوط به حفاظت از محیط زیست بر اساس گواهینامه هایEMAS(Eco-Management and Audit Scheme) ، ISO 50001 وA.I.S.E (سازمان بین المللی برای محصولات صابونی ، مواد شوینده و نگهداری کننده) پایه گذاری شده است.
- دارای شرکت تاسیسات تصفیه آب خانگی جهت اطمینان از بالاترین استانداردهای بهداشتی محصولات تولیدی و حداکثر پیشگیری از فاضلاب.
- با بیش از 30 سال تجربه در تولید محصولات سازگار با محیط زیست.